Dyrektor Gminnego Żłobka w Grębieniu ogłasza rekrutację pracowników na stanowisko opiekuna dziecięcego do nowo otwieranego Gminnego Żłobka w Grębieniu.

Dyrektor Gminnego Żłobka w Grębieniu ogłasza rekrutację pracowników na stanowisko opiekuna dziecięcego do nowo otwieranego Gminnego Żłobka w Grębieniu.

 

Treść ogłoszenia z załącznikami – Pobierz

 

I . Nazwa i adres jednostki

Gminny Żłobek w Grębieniu, Grębień 107, 98-355 Pątnów.

II . Określenie stanowiska i wymiar czasu pracy: 4 stanowiska pracy opiekuna dziecięcego w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa na czas określony (po umowie o pracę na czas określony jest możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony).

III . Wymagania niezbędne

  • Kwalifikacje zgodne z ustawą z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi do lat 3 (tj. U. 2011 Nr 45 poz. 235)
  1. Osoba posiadająca kwalifikacje: pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga opiekuńczo-wychowawczego, pedagoga społeczno- wychowawczego, pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego lub
  2. Osoba, która ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności: wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza lub
  3. Osoba, która odbyła nie wcześniej niż 2 lata przed podjęciem zatrudnienia jako opiekun szkolenie z udzielenia dziecku pierwszej pomocy oraz posiada co najmniej wykształcenie:
  4. wyższe na dowolnym kierunku, którego program obejmuje zagadnienia związane z opieką nad małym dzieckiem lub jego rozwojem, i odbyła 80-godzinne szkolenie w celu uaktualnienia i uzupełnienia wiedzy oraz umiejętności lub
  5. średnie lub średnie branżowe oraz:
    • co najmniej roczne doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku do lat 3 lub
    • przed zatrudnieniem jako opiekun w żłobku lub w klubie dziecięcym odbyła 280-godzinne szkolenie, z czego co najmniej 80 godzin w formie zajęć praktycznych, polegających na sprawowaniu opieki nad dzieckiem pod kierunkiem opiekuna, o którym mowa w art. 16 ust. 1 ustawy o opiece nad dziećmi do la 3.
  • Osoba daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi.
  • Osoba nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona lub ograniczona.
  • Osoba wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego.
  • Niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie.
  • Niefigurowanie w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
    z dostępem ograniczonym.
  • Kandydat posiada książeczkę do celów Sanitarno-Epidemiologicznych (możliwość uzupełnienia po procesie rekrutacji)
  1. Wymagania dodatkowe:
  2. Znajomość ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3,
  3. Dobry kontakt z dziećmi,
  4. Wysoka kultura osobista,
  5. Znajomość podstaw pielęgnacji małego dziecka,
  6. Odpowiedzialność, cierpliwość, komunikatywność, kreatywność,
  7. Umiejętność pracy w zespole,
  8. Umiejętności radzenia sobie ze stresem i rozwiązywania problemów,
  9. Zdolności organizacyjne,
  10. Posiadanie podstaw medycyny ratunkowej (udzielanie dziecku pierwszej pomocy).
  11. Zakres najważniejszych zadań:
  12. Czuwanie nad zdrowiem, bezpieczeństwem, dobrym samopoczuciem, a także rozwojem powierzonych dzieci,
  13. Wykonywanie różnych codziennych zabiegów pielęgnacyjnych,
  14. Tworzenie warunków do optymalnego rozwoju każdego dziecka we wszystkich sferach jego rozwoju,
  15. Organizowanie pracy zgodnie z rozkładem dnia dla dzieci przebywających w żłobku,
  16. Współdziałanie i informowanie rodziców o sytuacji zdrowotnej i rozwoju dziecka, wspieranie rodziców w wychowaniu dziecka,
  17. Realizowanie zasad i czynności wynikających ze statutu żłobka,
  18. Prowadzenie dokumentacji związanej z przebywaniem dzieci w żłobku,
  19. Systematyczne planowanie i realizacja zajęć dydaktyczno-wychowawczo-opiekuńczych bezpośrednio z dziećmi,
  20. Wykonywanie innych czynności zleconych przez Dyrektora Żłobka, wynikających
    z organizacji pracy w żłobku.
  21. Warunki pracy
  22. Zatrudnienie w pełnym wymiarze czasu pracy.
  23. Miejsce pracy: Gminny Żłobek w Grębieniu, Grębień 107, 98-335 Pątnów
  24. Budynek wyposażony w windę dla osób niepełnosprawnych.
  25. Wynagrodzenie: zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów w sprawie wynagrodzenia pracowników samorządowych i Regulaminem wynagrodzenia pracowników w Gminnym Żłobku w Grębieniu.

VII. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce.

Nie dotyczy, gdyż Gminny Żłobek w Grębieniu jest nowa utworzoną jednostką.

VIII. Wymagane dokumenty

  1. CV,
  2. List motywacyjny,
  3. Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. Potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Kandydata kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wykształcenia i kwalifikacji,
  5. Oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  6. Oświadczenie o niekaralności prawomocnym wyrokiem za przestępstwo umyślne,
  7. Oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz
    o korzystaniu z pełni praw publicznych,
  8. Oświadczenie kandydata, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona,
  9. Oświadczenie kandydata, że wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd,
  10. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  11. Rękojmia należytego sprawowania opieki nad dziećmi w formie oświadczenia,
  12. Oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  13. Oświadczenie, że kandydat nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym z dostępem ograniczonym.
  14. Kopia aktualnych badań do celów sanitarno- epidemiologicznych lub kopia książeczki zdrowia.
  15. Miejsce i termin złożenia dokumentów:
  16. Wymagane dokumenty winny być własnoręcznie podpisane oraz poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem i złożone osobiście lub doręczone listownie w terminie do dnia 04.09.2024 r. do godz. 15.00 pod adresem:

Urząd Gminy Pątnów – Pątnów 48, 98-335 Pątnów

(w sekretariacie II piętro)

W zaklejonej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem, adresem zwrotnym, numerem telefonu kontaktowego kandydata z dopiskiem: „Aplikacja na stanowisko opiekuna dziecięcego Gminny Żłobek w Grębieniu”.

  1. Oferty, które wpłyną po wyżej określonym terminie (decyduje data wpływu do Urzędu Gminy Pątnów) nie będą rozpatrywane.
  2. Kandydaci, którzy spełniają wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie
    o terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej.
  3. W przypadku nieobecności kandydata oferta nie będzie rozpatrywana.
  4. CV i list motywacyjny muszą być opatrzone klauzulą:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych wraz z ewentualnym wizerunkiem zamieszczonym na CV zawartych w ofercie pracy do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji” oraz własnoręcznie podpisane.

 

 

9.Klauzula informacyjna – RODO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/ WE
(dalej RODO) informuję, iż:

  1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Dyrektor Gminnego Żłobka w Grębieniu, Grębień 107, 98-335 Pątnów

Kontakt z administratorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: [email protected]

  1. Inspektorem Ochrony Danych Osobowych jest Dyrektor Gminnego Żłobka w Grębieniu, Grębień 107, 98-335 Pątnów

Kontakt z administratorem jest możliwy za pomocą adresu mailowego: [email protected]

  1. Pani/ Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko pracownicze na podstawie:
  • 6 ust. 1 lit. c RODO – realizacja obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikająca z ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  • 6 ust. lit. f RODO- przetwarzanie jest niezbędne do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora,
  • 6 ust. 1 lit. a RODO – osoba, której dane dotyczą wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w przypadku, gdy dane nie są przetwarzane na podstawie ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks Pracy oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
  1. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działających na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
  2. Dane osobowe niezatrudnionych kandydatów przechowywane będą przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia wybranego kandydata, a następnie komisyjnie zniszczone. Dokumenty wyłonionego kandydata zostaną dołączone do akt osobowych.
  3. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państw trzecich lub organizacji międzynarodowych,
  4. Ma Pani/Pan prawo żądania od Administratora:
  5. dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich pierwszej kopii,
  6. do sprostowania (poprawiania) swoich danych,
  7. do usunięcia oraz ograniczenia przetwarzania danych na podstawie art. 17 RODO oraz art. 18 RODO,
  8. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, na zasadach opisanych w art. 21 RODO,
  9. do przenoszenia danych, zgodnie z art. 20 RODO,
  10. prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego,
  11. prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeśli dane przetwarzane były na jej podstawie.

W celu skorzystania oraz uzyskania informacji dotyczących praw określonych powyżej

(lit. a-g) należy skontaktować się z Administratorem lub Inspektorem Danych Osobowych.

  1. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały profilowaniu.
  2. Podane przez Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów prawa jest niezbędne do wzięcia udziału w procesie rekrutacji, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości wzięcia udziału w jej procesie.